Lekker klam, maar nu al top - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Lotte Houwelingen - WaarBenJij.nu Lekker klam, maar nu al top - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Lotte Houwelingen - WaarBenJij.nu

Lekker klam, maar nu al top

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lotte

04 Mei 2009 | Thailand, Singburi

Hoi allemaal,

Hier het eerste berichtje uit Thailand! Gisteren aangekomen op Bangkok en werd meteen door iemand van de organisatie (die overigens geen engels spreek ..) een taxi ingeduwd om als volgt op een bus te stappen die in 2 uur naar Singburi is gereisd. Op mn tweede vlucht heb ik Jade leren kennen, het 'andere Nederlandse meisje' van de groep waarmee k dus in Singburi aankwam met klamme billen: HOT HOT HOT! Vanuit Singburi in zon open wagen naar de locatie gereden. Hoe mooi is dat! Als we door de gemeenschappelijke ruimtes lopen (allemaal open: dak op palen) door de waanzinnige tuin met vlinders, bankjes tussendoor fantastische bomen waan je je echt even in t paradijs.

Eerste indrukken zijn echt helemaal top. Onwijs vriendelijke locals, leueke groep waar k t programma mee ga doen en je stapt inderdaad echt in een heeeeeel andere wereld! Boehda's en gebedstempels zijn echt overal en de mensen geloven hier ook dat de koning bepaald waar het regent (iig doet onze gids dat). We hebben gister kennis met elkaar gemaakt onder het genot van een mooi Thais biertje (echt... het kost hier echt geen drol) en vandaag hebben we een rondleiding gekregen in de buurt en bij de coconutshell sieraden gemaakt..en langs een krokodil gereden!! Ben na 1 dag al wat meer gewend aan de temperatuur. Blijft nogsteeds erg warm met knetterveel muggen, maar het wordt steeds meer gangbaarder! Je zou hier dag en nacht met je korte broek kunnen lopen, zij het niet dat we hoorden dat honden 's avonds je nog wel eens willen aanvallen (lekkere europese benen).

Zoo, lijkt mij genoeg zo voor de eerste keer en ga s even proberen om wat foto's te uploaden om jullie een klein voorproefje te geven. En ohw ja, heb ook een thais nummer: 0066 821 994 454. Moet nog uitproberen of het werkt.. Hoop dat jullie het ook prima hebben achter jullie bureautje op werk of voor studie ( :D ) maar k zal aan jullie denken als we vanavond de BBQ opstoken!

X Lotte

Ps. Mogelijk dat ik met donker haar terug kom.. Dat fluiten, toeteren en roepen is echt TE bizar! (Jaja Martin, je had gelijk...)


  • 04 Mei 2009 - 08:52

    Marlies:

    Ej lieverd! Wat fijn dat je helemaal heel bent aangekomen! Ben erg benieuwd naar de foto's.

    Leuk dat je leuke mensjes hebt ontmoet!

    kus Marlies

    P.s. donker staat je wel denk ik!

  • 04 Mei 2009 - 09:08

    Martijn!:

    Hey Lotte!

    Mooi dat je goed aangekomen bent! Ik wacht op de foto's met donker haar ;-).

    Groet Martijn

    ps blaffende honden bijten niet ;-)

  • 04 Mei 2009 - 09:27

    Martin:

    Hey Lotte!

    Blij dat je goed bent aangekomen en dat de eerste indrukken goed zijn! Geniet er lekker van en misschien tot snel (met je donkere haar ;-))!

    Kus
    Martin

  • 04 Mei 2009 - 12:01

    Serena:

    Girl!! Ben zooo jaloers op je! Geniet daar in Azië en ik ga je volgen! Oja enne haar verven heeft geen zin...ik spreek uit ervaring :-) haha...let maar op, Val krijgt t ook gewoon zwaar straks dat is een troost he :-) Have fun!
    X serena

  • 04 Mei 2009 - 15:08

    Gerarda:

    Hé ouwe stadsgenoot!

    Hoe is het daar aan de andere kant! Leuk om je verhaal te lezen! Ik zit hier jaloers te zijn achter m'n bureau! Thanks voor je doekoes en kadootje! Gek wijf ;)

    Geniet er lekker van daar! Voor je het weet sta je weer op de loopband in R'dam ;)


  • 05 Mei 2009 - 13:04

    Marlieke:

    Hey Lot,

    Ben blij dat je helemaal goed bent aangekomen! Ziet er goed uit daar. Geniet lekker van alles!

    X Marlieke

  • 05 Mei 2009 - 19:50

    Hanneke:

    Ha Lotte,

    Gaaf om je eerste indrukken te lezen en de foto's te zien! Trek je de warmte inmiddels al wat beter? Take care!

    Lieve groet!

  • 06 Mei 2009 - 07:29

    Saskia:

    Hey Lotte!
    Wat super die foto's!!! Lijkt me echt geweldig daar! Geniet er van!!! En zorg dat je nog maar veel andere foto's kan posten ;)

    Enjoy!!!!
    Xx Saskia

  • 06 Mei 2009 - 13:56

    Annelies:

    Hey chica!

    Ben echt blij dat alles goed is gegaan met je!
    Aan de foto's te zien zal je je ook wel niet vervelen iig!
    Met mij gaat het ook al veel beter gelukkig;)
    En owee dat jij met donker haar terug komt hoor!

    Liefs Lies

  • 06 Mei 2009 - 14:19

    Heleen/Andre:

    Fijn dat je goed bent aangekomen en wat een leuke foto,s Waarom geen rood haar!!Veel plezier en tot horens

  • 06 Mei 2009 - 19:50

    Ita:

    Hai Lotte, wat leuk je bericht te lezen. Fijn dat je goed bent aangekomen. Wat een leuke foto's zeg! Fijne tijd. Groetjes Ita

  • 06 Mei 2009 - 20:29

    Julie:

    Jo....klink toppie en ziet er lekker klam uit!!

    Mijn huisje is echt super leuk geworden als zeg ik het zelf! Een aantal foto's staan al op de Hyves!

    Jij nog heel veel plezier en geniet ervan!

    Tot snel maar weer.

    Dikke knuffel van mij

  • 07 Mei 2009 - 21:21

    Evelien:

    Hejjjjj Lot!!! Ik zag vanmiddag jouw zwarte tuktuk rijden, dacht ik, en toen bedacht ik me dat jij dat natuurlijk helemaal niet kan zijn!!!!!!! Jij zit lekker aan de andere kant van de wereld, enjoy it!!!! XXXXXXXXXX

  • 08 Mei 2009 - 10:18

    Val:

    Babe!

    Thaise smsjes komen aan hoor.

    Oja muggen..... pfff ik moet dus heel veel spray meenemen ;-O.

    Ben te jaloers op je! Wij hier in het koude holland brrrr

    Dikke kus en be safe!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 22 Maart 2009
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 35566

Voorgaande reizen:

08 December 2013 - 01 April 2014

Enkeltje de wereld rond

03 December 2011 - 29 December 2011

Exploring Colourful India

02 Mei 2009 - 21 Augustus 2009

Mijn reis door Zuid-Oost Azie

Landen bezocht: