Nog maar 4 dagen voor vertrek... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Lotte Houwelingen - WaarBenJij.nu Nog maar 4 dagen voor vertrek... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Lotte Houwelingen - WaarBenJij.nu

Nog maar 4 dagen voor vertrek...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lotte

28 April 2009 | Nederland, Rotterdam

Hallo allemaal!

Ten eerste wil ik jullie natuurlijk allemaal welkom heten op mijn site! Zoals de meesten waarschijnlijk weten ben ik van plan aanstaande zaterdag vanaf Dusseldorf te vertrekken richting Thailand! De planning is dat ik hier één maand een backpack-voor-dummies-programma ga volgen en dan verder ga trekken richting Laos, Vietnam, Maleisie, noem maar op! De eerste maand begin ik met de 'inburgerscursus': thaise les, thais koken, thaise massage, mediteren, etcetera etcetera. Al met al een mooie start van de kleine 4 maandjes reizen!

Door middel van deze website ga ik proberen het thuisfront op de hoogte te houden van al mijn avonturen in het verre, verre (ja mam, heeeeeel verre ;) ) zuid-oost Azie! Ik heb er reuze zin in en ben nu nog in de derde versnelling al mn inkopen te regelen zodat ik ook nog een klein beetje de verjaardag van de koningin kan vieren!

Veel leesplezier de komende maanden and of course.. keep me posted of all your adventures here in the Netherlands or...!

  • 29 April 2009 - 04:59

    Annelies Griffioen:

    Lotte,
    Tegen Elise zeg ik altijd: Veel plezier, en doe geen dingen waar je later spijt van hebt. Leuk dat je ons op de hoogte houdt. Een hele goede reis gewenst!

  • 29 April 2009 - 07:15

    Martijn:

    Lotte veel plezier daar! Ik ga je weblog in de gaten houden en zeker af en toe een reactie plaatsen!

    Liefs Martijn

    ps mocht je op 5 mei denken goh ze vieren hier ook bevrijdingsdag dan heb je het mis... dan is het Kroningsherdenkingsdag

  • 29 April 2009 - 07:50

    Mieke Van Oord:

    Lieve Lotte,
    Wat leuk dat we met je mee mogen reizen! Ik sluit me aan bij wat Annelies schreef: wees zuinig op jezelf:) Een fantastische reis gewenst! God bless, Floris en Mieke

  • 29 April 2009 - 08:15

    Valari:

    Lief!

    Nog 10 weken wachten en dan mag ik ook een beetje van Azie proeven.. (kan niet wachten) Ik verwacht dan natuurlijk dat je vloeiend Thais spreekt en kookt en dat je dan al heeeeeel veel vrienden hebt gemaakt! Ga je missen Chica!

    Dikke X

  • 29 April 2009 - 08:52

    Oma:

    Lieve Lotte,

    In gedachten en gebed reis ik met je mee en hoop dat je een onveergetelijke tijd mag krijgen.
    God bess!!
    Heel veel liefs, Oma

  • 29 April 2009 - 08:56

    Jeanine:

    Het Lotje, have fun de komende maanden. Maar jou kennende gaat dat wel lukken! Ik houd je in de gaten!

    Kus jeanine

  • 29 April 2009 - 08:57

    Nicht Suus:

    He lot,
    Super dat je dan eindelijk vertrekt, inderdaad doe voorzichtig maar vooral geniet!!
    Ik zie er naar uit al je verhalen te lezen!,
    Groeten van Breda,
    Suus

  • 29 April 2009 - 10:05

    Juul:

    He meissie,

    Toch allemaal behoorlijk spannend he? Met al die hormonen in mijn lijf zal ik zaterdag zeker wel een traantje wegpinken hoor!
    Mark heeft al gezegd, dat als er ook maar iets met je is, dat hij het vliegtuig pakt en naar je toekomt! (en dat voor iemand die je eigenlijk met nog geen 10 paarden het vliegtuig in krijgt...)

    Liefs, juul

  • 29 April 2009 - 10:25

    Serena:

    Hey Lot,

    Wat ben ik JALOERS!!
    Maar ik kan je verzekeren uit eigen ervaring het wordt een grote GEWELDIGE ervaring!!
    Dus beleef, ervaar, proef en vooral geniet van ALLES! En over het motto volgens sommigen..ik zeg juist altijd: probeer alles :-) anders krijg je juist spijt misschien heb je maar once in a lifetime die kans! Ik houd je site in de gaten en kan niet wachten tot je saampjes met Val dingen mee gaat maken :-)....
    X serena

  • 29 April 2009 - 10:36

    Arianne Van Loosen:

    He Lotte,
    Heel veel plezier daar he!! Maak er een leuke tijd van! (maar dat zal wel goed komen)
    Heb me net aangemeld op je site dus zal je blijven volgen hoor!
    x Arie

  • 29 April 2009 - 11:03

    Arlette:

    Hee Lot! Je hebt er werkelijk maanden naar uit gekeken (dat hebben we geweten :) ) en nu is het dan echt bijna zover!!! Ga er onwijs van genieten, hou ons op de hoogte van je avonturen en ik zie je weer na de zomer!! Lijkt me leuk om dan samen met Martin en Rick te eten!

    Liefs Arlet

  • 29 April 2009 - 11:20

    Corry:

    Hi Lot...
    Heel veel fun de komende tijd...Geniet ervan. In ieder geval missen we je lach wel op de afdeling..Binnenkort krijg je een verslag vanuit Houston van Daan en mij!

  • 29 April 2009 - 13:08

    Martin:

    Lotte!

    Heel veel plezier, pas goed op jezelf en maak vooral heel veel lol!
    (ben benieuwd als ik je daar in Azie nog tegenkom of je je haar al donker geverfd hebt ;-))

    x
    Martin

  • 29 April 2009 - 13:31

    Marlies:

    ey lieverd!

    Wij willen je heel veel plezier en leuke ervaringen wensen! Doe altijd voorzichtig maar geniet van elke dag!

    We gaan je enorm missen!

    Kus,
    Marlies

  • 29 April 2009 - 19:46

    Anne:

    Hey Lotte!

    Heel veel plezier daar en geniet van alles!!! Doe voorzichtig!
    Ik ga je zeker volgen hoor via je site!

    liefs,
    Anne

  • 01 Mei 2009 - 10:45

    Ilona:

    Hoi Lotte!!

    Heel veel plezier in Thailand en de rest van de landen :D :D
    Ik vond het echt super daar!
    Geniet ervan!

  • 04 Mei 2009 - 16:40

    Oma:

    Geweldig dat we al zo vlug nieuws van je horen!Je hebt toch wel een muggestift? Want die beestjes vinden je vast heel lekker! Veel genieten hoor !Liefs Oma.

  • 15 Mei 2009 - 20:00

    Wilfred:

    lieve lotte,

    ik zie dat we ons niet ongerust hoeven te maken,en dat we nog geen zoekactie op touw hoeven te zetten.geniet ervan we missen je. veel liefs wilfred

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 22 Maart 2009
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 35570

Voorgaande reizen:

08 December 2013 - 01 April 2014

Enkeltje de wereld rond

03 December 2011 - 29 December 2011

Exploring Colourful India

02 Mei 2009 - 21 Augustus 2009

Mijn reis door Zuid-Oost Azie

Landen bezocht: