Salsa: dippen of dansen? - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lotte Houwelingen - WaarBenJij.nu Salsa: dippen of dansen? - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lotte Houwelingen - WaarBenJij.nu

Salsa: dippen of dansen?

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

20 Maart 2014 | Ecuador, Quito

Hola Hollanda!

We genieten nog een paar dagen van de lekkere temperaturen in Zuid Amerika voor we onze thermobroek uit de tas vissen voor New York!

Het eten is hier wederom heerlijk (ik overweeg om guacamole in mn naam op te nemen), de mensen als een warme deken zo vriendelijk en de zin om meer van Zuid Amerika te zien is aangewakkerd!! En wat kunnen ze hier dansen..

Hier nog een reisverslag van een compilage ervaringen noordereiland NZ en onze week in Ecuador!

Geniet van het vroege voorjaarsweer in NL en tot snel..!

• 22 Maart 2014 - 21:42

Jan Van Houwelingen:

phoe phoe, schitterende foto's in een overweldigende omgeving. dat wordt afkicken over anderhalve week! adem alles nog maar eens extra diep in. we worden wel heel erg nieuwsgierig naar jullie foto's hoor! lieve groeten