Citytrippend naar Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lotte Houwelingen - WaarBenJij.nu Citytrippend naar Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lotte Houwelingen - WaarBenJij.nu

Citytrippend naar Nieuw Zeeland

Door: Valari en Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

14 Februari 2014 | Australië, Sydney

We zijn weer in de lucht! Het heeft even geduurd, maar er staat weer een nieuw blog online!

Ondertussen al helemaal ondergedompeld in Nieuw Zeeland waar het gras werkelijk groener is en de sterrenhemel onvergetelijk. Binnenkort zal ik jullie hier meer over schrijven. Al is het haast niet met een pen te beschrijven zo mooi..

Hopelijk gaat het met jullie goed en voor de mensen die gaan / al met de neus in de sneeuw liggen: fijne wintersport!

Groetjes!

Lotte

• 19 Februari 2014 - 12:54

Evelyn:

Hooooooooooooi Lotte en Val,
    meiden wat een top tijd hebben jullie! en wat zijn jullie eigenlijk al lang weg! wow wat een avontuur beleven jullie zeg! blijf genieten en ga als een malle hihi
    grts
    ET