Romeo ooh Romeo - Reisverslag uit El Nido, Filipijnen van Lotte Houwelingen - WaarBenJij.nu Romeo ooh Romeo - Reisverslag uit El Nido, Filipijnen van Lotte Houwelingen - WaarBenJij.nu

Romeo ooh Romeo

Door: Valari en Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

07 Januari 2014 | Filipijnen, El Nido

Goedendag harde werkers!

De nieuwe blog staat online op WTC.nl

Voor de trouwe lezers veel herkenbaars van de vorige blog, maar nu met wat beeldmateriaal. Door het slechte bereik hier nog niet alle foto's naar de organisatie op kunnen sturen, maar toch een beetje een impressie!

Ondertussen zijn we aangekomen in de heerlijke Filipijnen. Zon, zee, strand en... Het water gedeeld met een grote vriendelijke lobbes! In de volgende blog doen we hier uitgebreid verslag van MET beeldmateriaal!

Elise, fijn dat je weer gezond en al terug bent (niet zonder hobbels heb ik begrepen) en oom Hein veel sterkte komende periode. Ook vanuit hier leven we met jullie mee!

Oma, speciale vraag aan u (misschien dat de dochters kunnen helpen): hoe gaat het hele liedje van de paden op, de lanen in? We zingen dit met regelmaat uit volle borst maar moeten veel hummen om de gaten van tekst te vullen.. Gisteren in de kano was het: de waters op, de golven in, vooruit met frisse slag! Kent het lied meer dan 1 regel? Wat ons hier wel niet bezig houdt ;).

Veel liefs,

Valari & Lotte

• 07 Januari 2014 - 16:19

Annelies:

:-)

Marsliedje

De paden op, de lanen in
    Vooruit met flinke pas.
    Met stralend oog, en blijde zin
    En goedgevulde tas
    De zonne lacht ons vrolijk toe
    Ons groet der voog'len zang
    En wij we worden vast niet moe
    Al wand'len w' uren lang
    Tratatata bom bom tratatata bom, bom
    Al wand'len w' uren lang

Marcheren is gezond voor 't bloed
    Verruimd wordt d' enge borst
    't Versterkt de spier van been en voet
    't Wekt eetlust op en dorst
    Daarom vooruit en in de maat
    Zo netjes als 't maar kan
    Nu 't eensgezind en ord'lijk gaat
    Heeft elk plezier ervan
    Tratatata bom bom tratatata bom, bom
    Heeft elk plezier ervan

• 07 Januari 2014 - 22:49

Oma Van Oord.:

Ineens stond het liedje dat je vroeg er op!!!
    Tante Annelies was zo knap dat ze het kende???
    Iedere keer weer een feest om jullie wederwaardigheden te lezen!!
    Welterusten allebei, het wordt hier bedtijd!
    God bless you, heelveel liefs van Oma

• 08 Januari 2014 - 13:44

Willem Dick Rogier Emile:

Hi Lotte,

Allereerste de beste wensen namens verkoop Mining!

Wat een fantastische verhalen en mooie foto's. We wachten met smart op de volgende update.

Groeten vanuit Kansendijk.

Willem Dick Rogier Emile

• 08 Januari 2014 - 15:43

Lotte Van Houwelingen:

Wauw tante! Wat een bijzonder goed geheugen (of uitstekende Google capaciteiten). Het zal even oefenen worden, maar ik zie een uitdaging!

Slaap lekker oma, nu begint het licht hoer uit te gaan!

Ha heren van het goede leven! Ik ben blij dat jullie je zo aangesproken voelen op de aanhef ;). Voor jullie natuurlijk ook de allerbeste wensen! Ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat in het nieuwe jaar! Enneh... Kansendijk?! Zozo.. Veel succes nog de komende week! Jullie kunnen tegen Kees-Jan zeggen dat ik de huidige dredger in Myanmar heb gespot! Foto's volgen :).

• 10 Januari 2014 - 12:54

Yone Van Beek :

Hé Lotte,

Wat ziet dat er allemaal waanzinnig uit zeg! Net de lunchpauze even doorgebracht met het lezen van jou reisverhalen! :) Waanzinnig!!! En dan ben je nog maar net begonnen!

Groetjes vanuit Kinderdijk, ik blijf meelezen!

Yone